Hoewel we in iedere zaak enorm ons best doen om het beste voor u uit de zaak te halen, bestaat de kans dat u toch niet tevreden bent over de behandeling van uw zaak, uw advocaat, de werkwijze, de declaratie of iets anders. Wanneer dit het geval is, verzoeken we u vriendelijk om eerst contact met ons kantoor op te nemen. Als u onverhoopt toch ontevreden blijft over onze dienstverlening, treedt onze klachtenprocedure in werking. Bijgaand kunt u lezen hoe lezen procedure verloopt. Klik hier.
Onze dienstverlening kan altijd beter. Uw terugkoppeling is daarvoor van groot belang. Vult u daarom alstublieft ons klanttevredenheidsonderzoek in. Het kost u slechts 10 minuten maar levert ons waardevolle verbeterpunten op voor onze dienstverlening.
Klik hier.
Ook ons kantoor heeft “de kleine lettertjes”. Op overeenkomsten met Advocaat Boer zijn algemene voorwaarden van toepassing. Bijgaand treft u deze aan. Klik hier. Wanneer u vragen en of opmerkingen hierover heeft, verzoeken we u vriendelijke om contact met ons op te nemen.
Advocaat Boer verwerkt persoonsgegevens conform de Algemene Verordening Gegevensverwerking (AVG). Waarom wij persoonsgegevens verwerken, om welke gegevens het gaat, wat wij met de persoonsgegevens doen en wat uw rechten zijn als wij uw persoonsgegevens verwerken, kunt u nalezen in het Privacy statement Advocaat Boer. Wij houden een register bij van de persoonsgegevens die door ons worden verwerkt. Een toelichting op het verwerkingsregister vindt u hier.